7 sie 2013

Liderski Odjazd - informacje dla II turnusu

Droga ekipo turnusu drugiego!
Wielu z Was odnalazło już w swoich skrzynkach mailowych wiadomość o terminach zbiórek i innych kwestiach. Na wszelki wypadek zamieszczamy ją także tutaj. Część treści może się Wam wydawać znajoma:) Kto jeszcze nie potwierdził zapoznania się z warunkami - niech potwierdzi! - w tekście poniżej dowiecie się, w jaki sposób.
Zegar tyka, godziny i dni mijają, a nasz wyjazd do Odporyszowa tuż, tuż! Damy czadu, co?
Przeglądajcie czasem swoje skrzynki mailowe i naszego fejsa, bo może się tam pojawić coś ważnego:)
Pozdrawiamy
Korbozespół 
...................................................................................................................

Hello!
 
Widzimy się już wkrótce! Wasz turnus został zgłoszony, zgodnie z wymogami, w bazie wypoczynku Ministerstwa Edukacji Narodowej, przygotowany programowo i logistycznie. Przesyłamy Wam zatem obiecany e-mail z ostatnimi informacjami. Pierwszą porcję informacji (TEMAT:Liderski Odjazd-dłuugii mail informacyjny!), czyli m.in. listę rzeczy do zabrania, informację o ostatniej możliwości spotkań dla rodziców i inne otrzymaliście mailowo 17 czerwca – przejrzyjcie ponownie wiadomości tam zawarte, żeby nic Wam nie umknęło. Wszelkie informacje odnośnie Liderskiego Odjazdu są również dostępne na Strefie Korbowicza.
 
Szczególnie przypominamy o zabraniu obuwia przeznaczonego do wycieczek w teren, czyli co najmniej wygodne i dobre "adidasy", bo w Odporyszowie będą aktywności również outdoorowe. Radzimy wziąć jakieś kurtki przeciwdeszczowe i cieplejsze ubrania, szczególnie że sierpniowe wieczory bywają chłodne. Pamiętajcie także, żeby zabrać do Odporyszowa śpiwór :)

Nie zapomnijcie również o oryginałach zgody rodzica/opiekuna (osoby niepełnoletnie) lub własnej (osoby pełnoletnie) oraz karty kwalifikacyjnej. Bez tych dokumentów nie możecie wziąć udziału w wyjeździe. Jeżeli ktoś jeszcze z jakiś ważnych powodów nie wysłał tych dokumentów zeskanowanych, niech to zrobi do 09.08.2013, bo przypominamy, że termin minął 30 czerwca (!!!). Dziękujemy wszystkim punktualnym liderom i liderkom!
Osoby, które nam wysłały te dokumenty, proszone są o zwrócenie uwagi na to, czy rodzic podpisał się na dole drugiej strony karty kwalifikacyjnej (zauważyliśmy kilka braków - dotyczy to przetwarzania danych osobowych, zwróćcie na to uwagę i przynieście oryginały podpisane w tym miejscu).
 
Zbiórki przedwyjazdowe
 
Na Liderski Odjazd wyjeżdżamy 17 sierpnia 2013. Z powodu tego, że uczestników jest dużo z Katowic i Krakowa, a z Wrocławia tylko 4 osoby wybraliśmy optymalną wersję dojazdu uczestników z Wrocławia transportem publicznym. Dlatego też opiekun odbierze Korbowiczów z Wrocławia i pociągiem dotrą do autokaru ruszającego z Katowic. 
Godziny i miejsca zbiórek są następujące:
7:00 – Wrocław – Przed wejściem na Dworzec Kolejowy PKP
11:00 – Katowice – Dworzec autobusowy PKS, ul. Piotra Skargi, stanowisko 1 lub 2.
12:30 – Kraków – stanowisko dla autobusów przy Pl. Matejki-od strony ulicy Basztowej.
 
W każdym mieście na miejscu zbiórki  znajdziecie Korbowe oznaczenie – osobę w Korbowej koszulce lub z Korbowym plakatem. Szukajcie więc naszego logo :-) 
 
W razie trudności z odnalezieniem miejsca zbiórki (lub jakichkolwiek innych problemów z dojazdem itp.) dzwońcie! Osoby jadące z Wrocławia pod numer:(+48 662 689 914 ), osoby z jadące z Katowic i Krakowa pod numer: (+48 514 879 155). 
ZANOTUJCIE SOBIE WŁAŚCIWY NUMER TELEFONU, ŻEBY MIEĆ GO PRZY SOBIE W DNIU WYJAZDU.
Przypominamy również, że każdy z Was odjeżdża ze stolicy województwa w którym mieszka, ponieważ mamy wyliczoną liczbę osób i chcemy uniknąć sytuacji, w której czekamy na kogoś, kto wsiądzie gdzie indziej ;)
 
Planowane godziny odjazdów to: 7:32 pociągiem z Wrocławia, 11:15 z Katowic i 12:40 z Krakowa. 
Ponieważ mieszkamy w Polsce i komunikacja jest u nas daleka od ideału, nie można wykluczyć opóźnień autokaru  czy busa z przyczyn niezależnych od nas, lecz np. od warunków drogowych. Mamy jednak nadzieję, że uda się nam dotrzeć do każdego miasta zgodnie z planem. W Odporyszowie planujemy „wylądować” w okolicach godziny 15.00.
 
Program
Mamy przygotowaną dla Was szeroką ofertę programową warsztatów, w tym zajęcia z następujących zakresów: 
- komunikacja(z naciskiem na asertywność i rozwiązywanie konfliktów)
- autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- zarządzanie projektami
- fundraising(pozyskiwanie funduszy)
- public relations
- autocoaching – poszukiwanie własnych zasobów/mocnych stron
- motywowanie siebie i innych
 Wszystkie warsztaty będą prowadzone metodami aktywnymi z dużą liczbą praktycznych ćwiczeń. 

Planujemy także dodatkowe zajęcia praktyczne: 
  • debatę oksfordzką, 
  • budowanie zespołu podczas zajęć outdoorowych,
  • gry terenowe i strategiczne 
  • będziemy też ćwiczyć gotowość na nowe doświadczenia podczas zajęć organizowanych przez kadrę i wolontariuszy
  • nie zapomnimy o atrakcjach sportowych i tradycyjnej imprezie tanecznej czy ognisku, a także wielu innych ciekawych atrakcjach! 
 
A to wszystko musimy zmieścić w tydzień. :-) Ostateczny rozkład godzinowy zajęć poznacie zatem na miejscu.
 
Będziecie pracować z trenerami wysokiej klasy. Niektórzy z nich pojawili się już na SEZAMie (nie wszyscy znają wszystkich – będzie okazja, żeby pogłębić znajomości i współpracę), a niektórych dopiero poznacie. Naprawdę warto spotkać naszą kadrę:) 

Liderska wymiana
Wiemy, że każde z Was robi niesamowite rzeczy. Macie niezwykłe pasje, ciekawe hobby, rzadkie umiejętności. Zapraszamy do podzielenia się tym wszystkim z innymi liderami i liderkami. Zaplanowaliśmy w programie kilka "bloków propozycji liderskich", podczas których kilkoro uczestników/uczestniczek będzie mogło poprowadzić własne zajęcia lub pokazy. W historii Korby mieliśmy pokazy fire show, zajęcia taneczne, pantomimy, capoeiry, nocny pokaz nieba i inne atrakcje. Jeżeli chciał(a)byś poprowadzić jakieś zajęcia lub pokaz, napisz do nas na info@projektkorba.pl. Daj znać, jaki byłby zakres/temat zajęć, ile takie zajęcia/pokaz mogłyby trwać, ile osób może wziąć w nich udział, co jest do przeprowadzenia takich zajęć potrzebne (miejsce, materiały itp.). Czekamy na info do 09.08.2013!
 
Kontakt na Facebooku
Cały czas działa oficjalny profil Korby na Facebooku (https://www.facebook.com/projektkorba). Zapraszamy do polubienia!  I piszcie, rozmawiajcie, dyskutujcie:) Znajdziecie tam też wielu Korbowiczów z poprzednich lat. Jest to idealna platforma do wymiany doświadczeń !
 

Konieczność potwierdzenia otrzymania tego maila!
Czekamy na mailowe (na: info@projektkorba.pl)  lub smsowe (pod numer +48 514 879 155) potwierdzenie odbioru i przeczytania tego maila do dnia 09.08.2013.
Treść potwierdzenia: 
„Zapoznalem/am sie z informacja z dnia 06.08.2013 r. o  Liderskim Odjezdzie i terminach zbiórek przed wyjazdem. Imię i nazwisko”
 
Kontakt
W razie pytań lub wątpliwości dzwońcie do Weroniki (+48 796 761 269) lub Wojciecha
(+48 514 879 155).
Informujemy również, że odbędzie się dyżur telefoniczny dla rodziców prowadzony przez:
Wojciecha (+48 514 879 155) w dniu 09.08.2013 w godzinach 13:00-19:00
 
Do zobaczenia!!!
 
Zespół Projektu Korba