26 lip 2013

Liderski Odjazd - informacje dla I turnusu

Kochani Korbowicze i Korbowiczki turnusu pierwszego!
W skrzynkach mailowych znajdziecie wczorajszą wiadomość o treści, którą kopiujemy poniżej. Czekamy na Wasze potwierdzenia odbioru tej wiadomości - przeczytajcie tekst, a dowiecie się, w jaki sposób trzeba potwierdzić:)
No i do zobaczenia już baaaaardzo niedługo. Będzie się działo!!!
My - Korba Team

.........................................................................................

Hello!

Widzimy się już wkrótce! Wasz turnus został zgłoszony, zgodnie z wymogami, w bazie wypoczynku Ministerstwa Edukacji Narodowej, przygotowany programowo i logistycznie. Przesyłamy Wam zatem obiecany e-mail z ostatnimi informacjami. Pierwszą porcję informacji (TEMAT:Liderski Odjazd-dłuugii mail informacyjny!), czyli m.in. listę rzeczy do zabrania, informację o ostatniej możliwości spotkań dla rodziców i inne otrzymaliście mailowo 17 czerwca – przejrzyjcie ponownie wiadomości tam zawarte, żeby nic Wam nie umknęło. Wszelkie informacje odnośnie Liderskiego Odjazdu są również dostępne w Strefie Korbowicza, gdzie zostały także opublikowane składy poszczególnych turnusów.

Szczególnie przypominamy o zabraniu obuwia przeznaczonego do wycieczek górskich (tzw. treki) lub w razie jego braku, wygodne i dobre "adidasy", bo na Głodówce nawet wycieczka do sklepu to wycieczka górska, nie wspominając o innych wyjściach. W górach jest generalnie niższa temperatura i zmienna pogoda, więc radzimy wziąć jakieś kurtki przeciwdeszczowe i cieplejsze ubrania, szczególnie że sierpniowe wieczory bywają chłodne. :)
Nie lekceważmy potęgi Tatr, naprawdę:-)

Nie zapomnijcie również o oryginałach zgody rodzica/opiekuna (osoby niepełnoletnie) lub własnej (osoby pełnoletnie) oraz karty kwalifikacyjnej. Bez tych dokumentów nie możecie wziąć udziału w wyjeździe. Jeżeli ktoś jeszcze z jakiś ważnych powodów nie wysłał tych dokumentów zeskanowanych, niech to zrobi do 31.07.2013, bo przypominamy, że termin minął 30 czerwca (!!!). Dziękujemy wszystkim punktualnym liderom i liderkom!
Osoby, które nam wysłały te dokumenty, proszone są o zwrócenie uwagi na to, czy rodzic podpisał się na dole drugiej strony karty kwalifikacyjnej (zauważyliśmy kilka braków-dotyczy to przetwarzania danych osobowych, zwróćcie na to uwagę i przynieście oryginały podpisane w tym miejscu).

Zbiórki przedwyjazdowe

Na Liderski Odjazd wyjeżdżamy 8 sierpnia 2013. Z powodu tego, że uczestników jest dużo Korbowicze z Wrocławia i Opola jadą na Głodówkę busem, a Ci z Katowic i Krakowa-autokarem.
Godziny i miejsca zbiórek są następujące:
8:45 – Wrocław – dworzec autobusowy przy ul. Suchej, peron 4 lub 5
10:20 – Opole – Plac Dworcowy przed wejściem na Dworzec Kolejowy
9:40 – Katowice – Katowice - Dworzec autobusowy PKS, ul. Piotra Skargi, stanowisko 1 lub 2.
11:20 – Kraków – stanowisko dla autobusów przy Pl. Matejki-od strony ulicy Basztowej.

W każdym mieście na miejscu zbiórki  znajdziecie Korbowe oznaczenie – osobę w Korbowej koszulce lub z Korbowym plakatem. Szukajcie więc naszego logo :-)

W razie trudności z odnalezieniem miejsca zbiórki (lub jakichkolwiek innych problemów z dojazdem itp.) dzwońcie! Osoby jadące z Wrocławia i Opola pod numer:(+48 664 925 063), osoby z jadące z Katowic i Krakowa pod numer: (+48 514 879 155).
ZANOTUJCIE SOBIE WŁAŚCIWY NUMER TELEFONU, ŻEBY MIEĆ GO PRZY SOBIE W DNIU WYJAZDU.
Przypominamy również, że każdy z Was odjeżdża ze stolicy województwa w którym mieszka, ponieważ mamy wyliczoną liczbę osób i chcemy uniknąć sytuacji, w której ktoś się nie zmieści...

Planowane godziny odjazdów to: 9:00 z Wrocławia, 10:30 z Opola, 10:00 z Katowic i 11:30 z Krakowa.
Ponieważ mieszkamy w Polsce i komunikacja jest u nas daleka od ideału, nie można wykluczyć opóźnień autokaru  czy busa z przyczyn niezależnych od nas, lecz np. od warunków drogowych. Mamy jednak nadzieję, że uda się nam dotrzeć do każdego miasta zgodnie z planem. Na Głodówce planujemy „wylądować” w okolicach godziny 15.00.

Program
Mamy przygotowaną dla Was szeroką ofertę programową warsztatów, w tym zajęcia z następujących zakresów:
- komunikacja (z naciskiem na asertywność i rozwiązywanie konfliktów)
- autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- zarządzanie projektami
- fundraising(pozyskiwanie funduszy)
- public relations
- autocoaching – poszukiwanie własnych zasobów/mocnych stron
- motywowanie siebie i innych
Wszystkie warsztaty będą prowadzone metodami aktywnymi z dużą liczbą praktycznych ćwiczeń.

Planujemy także dodatkowe zajęcia praktyczne:

  • debatę oksfordzką, 
  • budowanie zespołu podczas zajęć outdoorowych,
  • gry terenowe i strategiczne 
  • będziemy też ćwiczyć gotowość na nowe doświadczenia podczas zajęć organizowanych przez kadrę i wolontariuszy
  • nie zapomnimy o atrakcjach sportowych i tradycyjnej imprezie tanecznej czy ognisku, a także wielu innych ciekawych atrakcjach! 

A to wszystko musimy zmieścić w tydzień. :-) Ostateczny rozkład godzinowy zajęć poznacie zatem na miejscu.

Będziecie pracować z trenerami wysokiej klasy. Niektórzy z nich pojawili się już na Sezamie (nie wszyscy znają wszystkich – będzie okazja, żeby pogłębić znajomości i współpracę), a niektórych dopiero poznacie. Naprawdę warto spotkać naszą kadrę.

Liderska wymiana
Wiemy, że każde z Was robi niesamowite rzeczy. Macie niezwykłe pasje, ciekawe hobby, rzadkie umiejętności. Zapraszamy do podzielenia się tym wszystkim z innymi liderami i liderkami. Zaplanowaliśmy w programie kilka "bloków propozycji liderskich", podczas których kilkoro uczestników/uczestniczek będzie mogło poprowadzić własne zajęcia lub pokazy. W historii Korby mieliśmy pokazy fire show, zajęcia taneczne, pantomimy, capoeiry, nocny pokaz nieba i inne atrakcje. Jeżeli chciał(a)byś poprowadzić jakieś zajęcia lub pokaz, napisz do nas na info@projektkorba.pl. Daj znać, jaki byłby zakres/temat zajęć, ile takie zajęcia/pokaz mogłyby trwać, ile osób może wziąć w nich udział, co jest do przeprowadzenia takich zajęć potrzebne (miejsce, materiały itp.). Czekamy na info do 31.07.2013!

Kontakt na Facebooku
Cały czas działa oficjalny profil Korby na Facebooku (https://www.facebook.com/projektkorba). Zapraszamy do polubienia!  I piszcie, rozmawiajcie, dyskutujcie:) Znajdziecie tam też wielu Korbowiczów z poprzednich lat. Jest to idealna platforma do wymiany doświadczeń !


Konieczność potwierdzenia otrzymania tego maila!
Czekamy na mailowe (na: info@projektkorba.pl)  lub smsowe (pod numer +48 514 879 155) potwierdzenie odbioru i przeczytania tego maila do dnia 31.07.2013.
Treść potwierdzenia:
„Zapoznalem/am sie z informacja z dnia 25.07.2013 r. o  Liderskim Odjezdzie i terminach zbiórek przed wyjazdem. Imię i nazwisko”

Kontakt
W razie pytań lub wątpliwości dzwońcie do Weroniki(+48 796 761 269) lub Wojciecha
(+48 514 879 155).
Informujemy również, że pod powyższymi numerami odbędzie się dyżur telefoniczny dla rodziców prowadzony przez:
Wojciecha(+48 514 879 155) w dniu 27.07.2013 w godzinach 13:00-19:00
Weronikę (+48 796 761 269) w dniu 31.07.2013 w godzinach 13:00-19:00

Do zobaczenia!!!

Zespół Projektu Korba